čtvrtek 16. dubna 2009

Zamyšlení nad smyslem konání

Ahoj moji milí,
jsem rád, že jste tady se mnou. Samota je někdy horší než nemoc sama. Z vlastní zkušenosti vím co to je být sám mezi lidmi. Tím, že se člověk trochu odlišuje, ať už nemocí nebo svým chováním nebo svým myšlením, je velmi často "podezřelý".Chodím sem rád, tak jako chodím rád k Davidovi na stránky nebo na bumbary. Jsem prostě mezi svými.Otevřenost vašich myšlenek mi pomáhá přemýšlet o smyslu toho co dělám, a je pro mě i odezvou správnosti věci.
Děkuju vám všem

14 komentářů:

  1. Ahojky lidičky :-) Vláďo..neděkuj mi pořád za mé stránky :-) moc ti za to děkuji ale není to zas tak nádherné jak se píše :-) Jsem moc rád za to jak je chválíš ale jsou mnohem lepší a hezčí než ty mé. ale to je teď jedno :-d To já děkuji za to že jsi udělal povídačku :-p Je to bezva a doufám že se k nám lidičky přidají :-)

    S pozdravem Vás zdraví David :-p

    OdpovědětVymazat
  2. Samota je opravdu horší jak nemoc.Je z toho nemoc duše.Člověk nemá nikoho blízkého s kterým by mohl o svých niterních problémech hovořit.Není to vlastně přesné, má hodně přátel a lidiček kolem sebe,ale to ještě neznamená, že Vám rozumí a chápou Vás.Ani já bych to nechápala, dokud bych tuto situaci neprožila.Jen ten ,kdo má podobnou zkušenost může toto se mnou prožít a pochopit.Nedávno jsem potkala mou dávnou přítelkyni.Dala se se mnou do řeči.A jak se mám,a co pořád dělám, že se už musím doma nudit a určitě mám doma vše v pořádku jako ze škatulky.Nevěděla jsem co na to říct.Jistě,dítě je šikovné a velice houževnaté,tak chodí do školy.Já jsem sama doma.A já jsem asi úplně nemožná.Mám dny kdy jsem úplně vyčerpaná a unavená.Nemůžu nic dělat, jen udělám to nejnutnější a ploužím se po bytě.Jindy mám zase dny plné elánu a chutě do práce, kdy zmáknu tolik věcí a práce mě těší.Jak toto vysvětlit jiným a nemít pocit lenocha a povaleče.Jen se usměju a prohodím, no jistě už jsem doma dlouho, ale mě to vyhovuje.Vždyť o tom život není.Já už vím to své. :-) Že život se skládá ze slunečných i slzavých dní.Jsou to dny,které k životu patří,jinak bychom si nevážili těch krásných.......

    Už nechám toho mého rozjímání nad mým životem.Já jsem v podstatě šťastný člověk,miluji život a nikdy se ho nevzdám! :-)

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, moc hezky napsané a musím jenom a jenom souhlasit. Vím a chápu jak jsi to napsala...Moje mamka to prožívá stejně :-( Ale já pořád věřím a doufám, že se usměje sluníčko a že tatínek nám hodí dobré s nebes :-)

    Dobrou noc Vám všem přeje David :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj všichni milí! :-)
    Tak jsme měli krásný a slunečný víkend.Načerpali jsme novou energii a užili si sluníčka! :-) Čeká nás nový týden nové zážitky a nové příběhy,které obohacují náš život.Tak jak jste se měli Vy?Doufám že krásně!:-)Jen škoda,že je nás tady jen poskromnu!:-)Mějte se fajn!Zdraví Vás ivana :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojiky Ivanko :-)) a všichni co tu sem nakouknete ;-)) Víkend byl krásný...jsem rád že jsi si ho též užila. Zasloužíš si to :-)) Já jsem byl na kole i přes špatný počasí, protože na počasí nezáleží. A víte proč? Protože přeci si nebudeme kazit dny kvůli tomu že prší nebo je špatné počasí. A pak jsem byl se svou milou a udělaly si hezky, příjemný víkend. :-))

    A teď mám plno síly na další týden který je před námi :-)) Mějte se moc hezky a ať to štěstíčko je na dlouho :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj všichni! :-) Ani tady nikdo!:-) Tak kde jste všichni???????

    OdpovědětVymazat
  7. Já tu jsem pořád ale nikdo tu není :-(

    OdpovědětVymazat
  8. A člověk je tvor nespokojený, netrpělivý a nedočkavý,vše by chtěl hned a teď.Jak ho přinutit zpomalit a skoro se zastavit?No přece překážkou,vlastně zkouškou.Kolik toho je ještě schopen zvládnout.Člověk má nevyčerpatelné schopnosti a vnitřní sílu.Tato síla je v něm ale uložena a on o ní ani neví,že je tam.A najednou je tu zkouška a on ji dlouho hledá a nakonec nalezne a pochopí všechno.V životě není nic zadarmo,o vše se musí zasloužit a také svou vůlí přičinit.Tak to konečně pochopme a važme si toho.Prožívejme vše jako by to bylo jen pro nás a o nás,nehoňme se za vidinou něčeho co vlastně nepotřebujeme.Vždyť nám byl dán život, tak ho žijme a nenechme ho protéct mezi prsty.Zastavme se a užívejme si život.Vždyť žít je tak krásné.......

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky napsané Ivanko :-)) Jsi báječná žena :-)) Jsem rád, že jsi mezi námi a dáváš nám tu podporu a vůli jít dál tímto životem :-)

    Držím palečky a měj se moc hezky.....:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou jen dvě cesty, jak žít svůj život. Jedna je, jako by nic nebyl zázrak. Druhá je, jako by všechno byl zázrak.
    (Henry van Dyke)

    Tudíž všem, kteří tuto stránku navštěvují, přeji jen samé krásné (nejen počasím), zázračné dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Lidičky kde jste ? :-(( jaké dáme téma ??? Probuďte se :-((

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Davide.Tak třeba,přes překážky ke hvězdám! Co je teď nemusí být za chvílku.
    Držte nám palce,zítra se uvidí!Potřebujeme šťestí a také dobré zprávy!Dám vědět přes Vláďu! zdraví ivana :-)P.S.Zatím jsem v klidu a věřím!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ivanko :-) neboj držíme ti palečky a já obzvlášť !!! moc vám fandím a věřím že to dopadne dobře :-)) LAfíček s vámi :-))

    OdpovědětVymazat
  14. koukám že tu nikdo není a ani nikdo nepíše :-(( Je to smutné.....tak aspoň přeji pozdrav Vláďovi a spol lidičkám co sem nakouknou :-))

    OdpovědětVymazat