čtvrtek 9. dubna 2009

Ahoj všichni,
Tak nějak nevím, myslel jsem, že to zase bude takový povídavý blog, kre si budem povídat o všem, co by mohlo zajímat i ty všechny okolo. Asi ne. Asi tomu neumím udělat nějakou pořádnou propagaci. Ale na druhou stranu snaha byla.
Tak zatím

13 komentářů:

  1. Jsou dny plné slunce,dny plné mraků,dny plné veselosti,dny plné smutku,dny plné strachu,dny plné naděje,dny plné bloudění a dny plné nových cílů,jsou to naše dny,náš život.....jak ho zvládnout a všechno vydržet,kde brat sílu a nezláznit se z toho????????

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Nebojte Ivano, nezblázníte se... :-) Jsme s Vámi a nedovolíme to! :-)
    Máte v sobě určitě ještě spoustu síly...

    Allinnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Allinnko! Díky za víru ve mě. :-)Já Vás všechny moc a moc potřebuji! :-) Díky díky díky Vás za to že jste! :-)

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky lidičky a hlavně Vláďo,Alinko a Ivanko :-) Jste super lidičky a moc vám děkuji za to jak to vše dokážete prožívat. Vím a chápu jak je to moc těžké a jak někdy přijde den kdy není dost sil na to jít dál. Ale když si čtu vaše příspěvky, tak mi to dodává sílu. Děkuji všem co pomáhají jakkoliv a děkuji že jste !!!!
    S pozdravem Váš Bojovník David

    OdpovědětVymazat
  5. Nemohu spát,myšlenky letí jako splašené,tam i zpět.Únava oči zavírá,ale zase ty myšlenky,všichni už spí,v pokoji je klid a zase se vynořují a zase se vytrácejí.Hrůzou se potím,nemohu dýchat,je to snad znamení?Co mi chtějí naznačit na co připravit?Proč člověk tolik přemýšlí?Asi by si měl udělat čas i na sebe.Očistu uvnitř,ve vlastním těle ve vlastní hlavě.Kdyby to bylo tak jednoduché,vzít koště a udělat velký úklid......už raději končím,jdu se uložit a začnu s tím koštětem.Krásné sny a krásné myšlenky všem spáčům i nespavcům! :-)

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko krásně napsané a musím jenom souhlasit :-) znám ten pocit co není čas nebo spíš nechci čas pro sebe, protože pořád něco kutím a pak není čas pro sebe :-) Zdravím tě a jsem rád že si píšeme aspoň my dva :-p

    přeji krásný hezky zbytek odpoledne a dne :-)) Večer tu jsem zas :-p

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Tě :-) !
    Doufám,že to mé psaní vydržíš,nejsem žádný spisovatel :-),jen človíček, dělající v sobě inventůru.Mimochodem asi potřebnou! :-)

    Tak jsem začala s tím koštětem.:-))Řekla jsem si:BUDU JINÁ! Dnes jsem navštívila mou milovanou přítelkyni, zkoušenou osudem kdo z koho.Věřím,že to zvládne,vždyť je také IVANA :-)) Najednou ten čas úplně letěl,slova se sama drala ven.Jako by mi někdo dal živou vodu.Domů už jedu jako jiný člověk,duševní očista,tak to je balzám na nervy.Mám dobrou náladu,sluníčko mi svítí pod kola a najednou je tak krásně na světě.Tak tohle mi chybělo.Žádné starosti,žádné nemoci,žádné léky,žádné myšlenky,jen to sluníčko.........Přeji to každému,za sebou v dáli nechávám veliký balvan,který mě táhl ke dnu.Už ho tu nechci! :-)

    Jdu vstříct dalším krásným dnům a pokračuji v práci s koštětem! :-)
    Krásný a sluníčkový podvečer! :-)
    Tak zase příště! :-)

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím vás, Davide a Ivano. :-)

    Ivano, jsem velice, velice ráda, že jste odložila svůj balvan a je Vám dobře.:-)

    Přeji klidný a pohodový večer.

    Allinnka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojíček Ivanko, Allinko a Vláďo :-))
    Tak to jsem moc rád, že se ti podařilo ten hnusný balvan schodit dolů :-) Jsem moc rád za tebe, že jsi šťastná a nemusíš řešit jiné věci.
    A Allinko ? Tebe též hezky zdravím a moc bych si přál a né jenom já aby jsi se též přihlásila mezi nás...ať nás tu je hoooooodnnnněěěě človíček :-p

    Přeji krásnou milou a hezkou dobro noc :-*

    Váš Dáda :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Davide,
    kam bych se měla přihlásir?

    OdpovědětVymazat
  11. Tady na povídání....přes google účet. zaregistruješ se a pak jsi členem této stránky tak jako já a Ivanka :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj moji milí,
    jsem rád, že jste tady se mnou. Samota je někdy horší než nemoc sama. Z vlastní zkušenosti vím co to je být sám mezi lidmi. Tím, že se člověk trochu odlišuje, ať už nemocí nebo svým chováním nebo svým myšlením, je velmi často "podezřelý".Chodím sem rád, tak jako chodím rád k Davidovi na stránky nebo na bumbary. Jsem prostě mezi svými.Otevřenost vašich myšlenek mi pomáhá přemýšlet o smyslu toho co dělám, a je pro mě i odezvou správnosti věci. Děkuju vám všem

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Vláďo, jsem ráda, že se odlišuješ svým myšlením a patříš mezi nás,jiné! :-) Je to dobře, že tu jseš s námi. :-) Tolik to potřebujeme! :-)

    Díky díky díky Ti! :-)

    Zdraví Tě Anavi ivana :-)

    OdpovědětVymazat