úterý 24. března 2009

Povídám si s každým, kdo si povídat chce.

Jen ukázka toho, jak spolupracuji s těmi, kteří mě oslovují. Mé komentáře např. k jejich citátům:

Ahoj všichni,
“Když ti život předkládá důvody k pláči,ukaž mu, že máš tisíc a jeden důvodů k smíchu.“
“Pohár života by byl až protivně sladkým,kdyby do něho nepadly i hořké slzy. Pythagoras“
Ano je mnoho důvodů k pláči, ale stejně tolik je důvodů k úsměvu. Život bývá taky sladký milý usměvavý, prostě fajn. Někdy je život mrcha a s člověkem mává jak s cárem papíru. Dokáže jedním slovem srazit na kolena a druhým povznést do výšin štěstí. Život je v rovnováze na rozdíl od nás lidí. Koukněme se zpátky kolik chyb, naprosto zbytečných jsme udělali,kolika špatnými směry jsme vykročili. Pravda je taková, že musíme dělat omyly a chyby. Protože jak bychom poznali den od noci, pravdu od lži nebo lásku od nenávisti. Člověk zkouší téměř vše, aby poznal hranice svých možností. Proto se těmto zážitkům říká zkušenosti. Ale měli by nám stačit i špatné a dobré zkušenosti těch druhých.Poučit se z nich, abych já zbytečně nedělal tu samou volovinu. A dobrou myšlenku přijmout za svou. Život má být vyvážený.

Ahoj všichni,
na zamyšlení:

“Lidé se poznávají teprve v krizových situacích“
“Jen člověk dokáže, co je nemožné“ J.W. Goethe
“Člověk rád počítá své obtíže ale neumí počítat své radosti“ F.M. Dostojevskij

Ano člověka poznáš skutečně až, když je životem konfrontován mimořádnou situací.S něčím na co nebyl připravený, ale na co musí kvůli nastalé situaci hned reagovat. To jsou chvíle, kdy poznáme, kdo je pravý kamarád a kdo jenom známý. Možná, že jste už sami poznali jak se vám zúžil okruh kamarádů. V životě člověk pozná spoustu známých a přátel, ale kamaráda pozná třena jenom jednoho za celý život. Prostě je to proto, abychom si takového člověka vážili a dokázali mu být sami dobrým kamarádem. Ano jen člověk zvládne nemožné a někdy pro druhé i nepochopitelné věci. Mohla by vám o svém zážitku vyprávět třeba Ivana, která poslední dobou se s takovým zážitkem setkala.Ale je to jenom na ní. Člověk je neustále tvor nevděčný, nestačí mu malá, ale šťastná vítězství, chce rovnou ty největší. Ale tak to nefunguje. Kdo si neváží malého, velké klidně dokáže přehlédnout a ono ho mine. Naděje je poslední obrana člověka, před vším zlým, Když umře naděje, není proč žít.
Hezký a zdravý večer

1 komentář:

  1. “Lidé se poznávají teprve v krizových situacích“

    Ano,tolik je v tom pravdy!Má dcera se už skoro tři roky léčí na dětské onkologii.Věřím,že jsem stejná, ale určitě i jiná.Tolik mi to vzalo, ale také hodně dalo.Tolik nových přátel, které bych nikdy nepoznala,tolik ochotných lidí,kteří mi pomohli,pomáhají a pomohou.Vždyť mě ale neznají a přesto podají pomocnou ruku.Nic za to nechtějí,berou to jako samozřejmost.Jako normální věc,kterou by udělal každý.Udělal by to každý?Oni určitě ano.Já už je znám a za tolik jim vděčím!

    Nevyčítej životu co ti nedal. Uč se oceňovat, co ti dal.
    Seneca
    Kdo je bez přátel, žije jen napůl.
    Francouzské přísloví
    Přátelské služby se neúčtují.
    České přísloví
    Měj s přítelem raději strpení, než abys ho ztratil.
    Arabská přísloví
    Dobrého přítele si važ daleko víc než peněz.
    Italské přísloví
    Máme vždy sílu snášet neštěstí svých přátel.
    Francouzské přísloví

    Musím se s Vámi podělit o svou velkou radost!Jsem zdravá!Asi Vám to bude připadat,že mluvím od věci.Ale vše souvisí se vším.Jsem šťastná,ano šťastná!
    Při prohlídce mi lékař našel cystu,vypadalo to, že budu muset od nemocné dcery do nemocnice na laparoskopii.Asi jen na pár dní, ale už člověk bude muset řešit co její léky atd.Byla to pro mě závažná věc.Jak to vyřešit?Jak z toho ven?S kým se poradit?
    Měla jsem zdravotní problém,který mi velice ochotně pomohl zvládnout a řešit Vláďa za pomoci SU JOK terapie a využití energie.Vše mi vysvětlil a zbytek už záležel jen na mě.Jsem mu vděčná za pomoc a naději při řešení mých potíží.Za měsíc jsem byla na kontrole a přes úžas lékaře velká cysta zmizela, bez operace!!!!!Hurá,hurá,hurá!Tak pomáhá Vláďa!Tak pracuje na našem uzdravení.Tím jeho pomoc však nezkončila.Stále mi pomáhá zvládat naši léčbu,jak radou,tak i psychicky mě drží nad vodou,abych to zvládala dál, mohla být oporou své dceři.Děkuji mu za vše!Vláďo, díky! :-) Tak to je můj malý a vlastně velký radostný příběh!Přeji Vám hodně a hodně radostných příběhů!Hodně a hodně SUPER lidiček kolem sebe!Nebojte se lidi kolem sebe požádat o pomoc,jsou nachystaní a připravení Vám pomoci!Buďte vděčni za každého přítele, který Vám podá pomocnou ruku.Hýčkejte je a opečovávejte, aby jste si je uchovali nadále.Tak pojďte si s námi povídat!:-) ivana

    Anavi ivana

    OdpovědětVymazat